''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

5 Temmuz 2010 Pazartesi

Monopoly on sorrow

Bu güzide şarkıyı bi çevirmeye çalışıyım dedim. Sözleri çok güzel lan! E mike abinin zihninden çıkıcakta güzel olmicakmi? ÇOK YAŞA SUİCİDAL!

---------------------------------

Aklımın kışında soğuk bir rüzgar var
Zamanın tüm değişikleriyle devam eden bir mevsimde
Bazen çok fazla deniyorum
Keşke yarın bir havatahmini olsaydı
Bulmadığımda uğraşmaya hazır değilim

xXxXxXxX-ilk okulda yapardık lan bunu şiirlerin altına-xXxX

Tüm mücadele boyunca , sadece tutunabilmek için
Sadece bilmek istiyorum neden ben?

XxXxXxXxXxXxX

Göz yaşında kalpten gelen bir mesaj vardır
İyiden kopmuş , o boşa giden umuttu
Bazen çok fazla ağlıyorum
Yarının ne getireceğini düşünmekten çok korkuyorum
Bugun bile başa çıkabileceğimden fazlası varken

XxXxXxXxXxXxXx

Nefes alamıyorum ,acı çekiyorum nefret tarafından gömüldüm
Ne üzücüki kaderde adalet olmadığını öğrendim
Sadece bilmek istiyorum neden ben?
Kaçıp giden düşüncelerle yarışımı kaybediyorum
Sadece bilmek istiyorum neden ben?

xXxXxXxXxXxXxXxX

Kederde tekelin yok
Biliyosun pek çoğu benim gibi yaptı
Kederde tekelin yok
Biliyosun aynı hisseden pek çok kişi var

xXxXxXxXxX

Savaştığım ama ehlileştiremediğim deli bi acı var
Zihnim savaşır bedenim sakat yatarken
Hissetmeyi hissedemem ama acıyormuş gibi hissediyorum
hissetmeyi hissedemem ama acıyormuş gibi hissediyorum
hissetmeyi hissedemem ama acıyormuş gibi hissediyorum
acıyor acıyor
Eyer açık bir şekilde dursaydı görüceğimi ve gidiceğimi bilmediğimi bildiğimi biliyorum
Sadece bilmek istiyorum neden ben?
Keder tekelinde değil
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Seni sen sen hayır sen sahip değilsin hayır değilsin hayır hayır
sahip değilsin hayır, hayır sahip değilsin
Kederde tekel yok
kederde tekel yok
kederde tekel yol
kederde tekel yok hayır hayır