''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

21 Temmuz 2010 Çarşamba

Diş Macunu


Dondurmamı yeni bitirmiştim. Kasenin dibinde kalanları ilk önce kaşığımla toplamayı denedim olmadı. Sonra direk dille daldım. Yüzüm gözüm ve yüzümün bi kısmı dondurma. Aaah ah keşke şu anda yanımda yüzümü yalayarak temizleyebilecek bi sevgilim olsaydı.Ama yok. Sıkıntıdan oturmuştum telefonumu açmıştım belki mesaj gelmiştir belki beni arayan soran olmuştur diye. Saolsun bi Elif-3 yıllık arkadaşım oww yeaaah! aslında bakarsak görüştüğüm en eski arkadaşım lan nerdeyse!- hafız nabıyosun diye sormuştu heycanla cevaplamıştım. Sonra uyuya kaldım cevap yazamadım. Zaten mesajımda bitmişti. Sonra kapadım telefonu.

Az önce gene aştım niv esemes diyodu. Bi sevindim bi mutlu oldum. Acaba bilmediğim bi numara belkle canım dondurmaları silmeye geliyorum! diye mesajmı atmıştı? Acaba atan kadınmı erkekmiydi? Acaba odama bi erkek girebilirmiydi? Acaba çok iğrenç bi fantazinin kurbanı olabilirmiydim?-makuldu dün gece dişlerimi fırçalamak için banyoya gittim aynadaki ben bana selam verdi ciddi ciddi. korktum. sanada dedim.-

Neyse olay o diyil. Türkselden gelmiş. Geberene kadar mesajlaş sevrisinin süresi dolmuştur hesabınızda yeteri tl bulunmadığından züğürt parasız fakir bi ipne olduğunuzdan millet 100-200 tl ile gezerken sen - lere indiğinden türksele borç taktığından esemes falan yok sana ipne seni defol lan diye mesaj atmış. - dedim bi anım geldi.

İlk telefonumu almışlardı bizimkiler bana. 15 yaşında falanım yada 14. 69 milyon motorola. Tabi ben telefon kullanmaktan zerre anlamıyodum bi arkadaşım vardı o zamanların en iyi ve tek arkadaşımdı. ilk okulun nerdeyse ortalarına kadar tek arkadaşım. İşte buna soruyodum ben telefonla konuşuyom ama artıyo bu kontor diyodum-konuşuyom dediğim annemi arıyodum iş olsun diye sıkıntıdan. arıycak başka kimse yok tabi ehe ehe.- işte nası lan keşke bendede o telefondan olsaydı falan diyodu bundada böyle o zamana göre deli bi telefon vardı elime zor sığıyodu hep hava atıyodu o telefonla falan. bana teleonun özelliklerini gösteriyodu. bigün telefonunu versene dedi verdim baktı böyle hahahaha haha diye pis pis güldü eliyle oley işareti yaptı falan. eksiye inmissin sen dedi bana gülerek. üzülmüştüm. hem eksi diye bişey olmasına hemde arkadaşımın bu kadar sevinmesine üzülmüştüm. ama çaktırmamıştım.

Neyse ne diyodum lan. Ha türksel mesaj atmıştı. İşte bende hayatımın bu hali-ruh halim ne garip lan 4 gün önce-artık gün kavramım tamemen kayboldu bi olay kaç gün önce oldu hatırlamıyorum. dünü bile zor hatırlıyorum. misal bu sabah uyandığımda burnum kanadı annem sordu dünde kanamıştı dimi diye olay dün mü oldu ondan önceki günmü oldu yoksa 3 sabahtır kanıyomu hiç hatırlamıyorum. yani olaylar var zaman yok.-ne diyodum heh 4 gün önce gayet mutluyken bi anda tüm hepsi skilip gidebiliyo falan- -Tekrar biraz geriden alarak- bende hayatımın bu hali niye böyle nasıl düzelicek diye düşünmek yerine oturdum diş macunuyla ilgili bişeyler yazıyim dedim.

İlk olarak vikipedyaya bakıyım dedimde pek dişe gelir bişey bulamadım. Ehe ehe nası espri? eenspürük yapdım! Neyse efenim çok önemli bişey diş macunu. Zira dişlerin leş gibi sararmasını önler. Tabi kullanmayınca arkadaşlarınız sizi sigara kullanıyo sanabilir? bu dişlerin hali ne sigaramı içiyosun sorusuna maruz kalmak çok tehlikelidir. zira

-evet cevabı sizi ne velin biliyomu bakkiyym? cevabına
-hayır cevabı sizi ııyyyyk pisliiiik cevabına götürürki bunlar pek istenen durumlar diyildir. o yüzden aksatmadan her hafta nohut büyüklüğünde bi diş macununu diş fırcanınızın üzerine zörkletip dişlerinize sürün. zira aslında ortasından sıkılması yanlıştır ama benim gibi bi insansanız isterseniz makasla kıcını kesip ordan akıtın. ne kavga cıkarıcak bi eş nede kızıcak birileri var nası olsa. diş macunum ayrı. ve yıllardır bitmiyo. tamam bende kazanamadım diş fırçalama alışkanlığını. kokuyuda sakızla falan bastırıyorum. neyse. dur lan gidip dişlerimi fırçalıyım. hadi kalkın sizde fırçalayaın. yemekten sonra fırçalamadınız dimi. BOK FIRÇALADINIZ. hadi lan kaldırın popolarınızı ve fırçalayın dişlerinizi. yada ağzını aça aça zıhahahahah diye gülmeyin. yada sigaraya başlayın. üçünden biri..

Diş fırçalamamak için sigaraya başlayan tanıdığım var lan. Yada yok. Bilemedim. Ama onca içen arasında bu nedenle içen vardır garanti. Höh leyip gittim.

HÖEEEHHHHH....