''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

4 Temmuz 2010 Pazar

artık

artık kısa yazılar yazmaya karar verdim okuycuklarım. niyemi bilmiyorum. zaten büyük ihtimallede uymicam. ama geçenlerde bi neler pörtletmişim diye bakıyım dedim baya baya uzun şeyler pörtletmişim okurken zorlandım. bide siyah üstüne beyaz gör falan yoruyomuş. aslında anladımki kendi blogumu baltalıyomusum ben. ama zikimde olmaz. niyemi çünkü bu yazıyı okuyup okumaman umrumda bile diyilki . ne sandın lan yorum gelmiyo millet okumuyo diye üzülüyommu? izleyici sayım hiç çift haneli sayılara ulaşmadı diye üzülüyommu sandın? o diyil bu yazıları 'sana' yazıyorummu sandın? güldürme beni. hiçbizaman sana bişey yazmadım ben. evet evet sana. şu anda içinden acaba banamı diyo lan alttan bi lafmı dokundurmaya çalışıyo acaba belli bi kişiyemi yazmıs diyebilirsin evet lan öyle!

bide bişeyin başına artık getirince sanki geçmişinde çok büyük anlamlar olan bişeymiş gibi duruyoya hiç sevmem öyle şeyleri.