''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

7 Temmuz 2010 Çarşamba

Bir güzel kafe

Bakırköyde büssürü kafe var efenim bildiğiniz gibi. Sokak başı kafe var. O kafelere kafanızı sokuncada her koltukla oturan bir tiki kız bir apaçi genç ve bir abidik ne idüğü belirsiz böyle saçma sapan garsonlar var.-restoran diyil ama kafe.-

heryerde var bunlardan. bunların ilkyile bi arkadaşın doğum gününde tanıştım. town sentır karşısında 'mekan kafe' adında bi kafe. gerek konforu gerek iç dekorsayonu ve gerekse içerdeki nezih insanlar ile beni benden aldı efenim. öyleki her koltukta en az bi tane saçı 'aşırı' yapılı deli makyajlı ve büyük kocaman devasa kahverengi güneş gözlüklü kız-opsonel olarak gözlük kafada yada gözde olabilir- bu kızın yanında bir adet 'kankisi' bulunur. sonra süper ilgili dönemin tüm yeni klip ve şarkılarını bilen garsonumuz gelir gereksiz bi yılışılıklıkla size yardımcı olmaya çalışır falan. çok güzel bi mekandır. ve buna benzer tüm mekanlar.

bi skktir lan! allah belasını versin tüm mekan kafelerin tüm köşe başı kafelerinin tüm garsonlu kafelerin ve tüm serdar ortaçlı kafelerin. allah binbir türlü belasını versin. gideninde takılanında!


Ben size harbi harbi 'obaaa ne güzel yermiş lan bura' dediğim ve bakırköyde sevdiğim tek yerden bahsedeceğim. CAFE GATTO 'HAAAAAAAAA-SES EFEKTİ IŞIKLAR FALAN HOLİ HOLİİ HOLİİİ-

Direk işletmecisinden tut-artık ne kadar işletmeci denirse işletmeci böyle olmaz lan bu harbi harbi abi işte- diyer müşterilere kadar-artık onlarada müşteri denirse ehe ehe- Direk mükemmel insanlar hepsi.

Bikere mekan cennet gibi lan. rahat koltuklar kanepe falan. kaç kafede kanepe vardır. bunda var işte. monopoli falan var. ya güzel güzel. iyi yani. iyi valla lan. bak biliyosunuz ben boş konuşmam. bi bok biliyorumki burda yazıyorum.

O diyil en güzel tarafı müzikleri! evet müzikleri. deli bi mp3 yelpazesi var gattoda. istediğiniz türde 'metal' dinleyin istediğiniz buluyosunuz. bitek serdar ortaç fanıysanız istediğnizi bulamazsınız. zati serdar ortaç fanıysanız gitmeyin dayak yersiniz. zira mekanın kendi gibi müsterileride çok 'renkli' kişiler.

ha bide lütfen istirham ediyorum tamam metal dinleyicisi olabilirsiniz ve tamam arşivde olabilir ama anatema olsun him olsun yok efenim bilimum homoseksüel gey metal grup ve şarkılarını acıp mekan sakinlerine eziyet çektirmeyin yaa. hani gerek yok tamammı? acı çektirmeyin bize. ha bide tavsiye diyer kafelerde tek başına takılıp kız kesen erkek yada 'güzellik' sergileyen-baak bu güzelliği italyadan 450 dolara aldım!- kız gibi olmayın. insan gibi yanınıza bir tanıdık bir yakın alın öyle gelin. bide yiyişmeye gelmeyin lan aile kafesi ora.harbi aile kafesi. bok etmeyin güzelim kafeyi. gerçi zati ilk gittinizde pek yanlız kalmazsınız ufaktan sosyal olmayı bilen biri iseniz çok kolay muhabbete girebilirsiniz. üstelik kedi seven biri isenizde büyük bi artı etrafta kedi bulmak çok kolay. ayak üstü hayvan sevgisi işte daha ne istersiniz allahtan. yani lafın kısası cafe gatto diyerlerine hiiç benzemeyen süper bi kafe. denedim biliyorum ve öneriyorum. ama bu aramızda kalsın oraya cok insan dolmasın. az ama öz insanlar gitsinki bir mekan kafe olmasın!