''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

5 Temmuz 2010 Pazartesi

Benim iyiliğim?

ÖĞAAARH! Yavaş yavaş eski benliğime geri dönüyorum ve iyi bişey bu. Misal şimdi kafama ama ben senin iyiliğini istiyorum cümlesi takıldı. Bu lafı duyar oldum çoğu kişiden. Ve onlara bişey demek istiyorum

SİKTİRİN GİDİN LAN!

sadece istediğiniz için size olan bakışım değişicek falan sanmayın. hatta sadece istediğiniz için ayrı bi nefret duyuyorum size. İstemekten başka bişey yapmayan hazırcı pislikler. Sadece olmasını ister hiç bişey yapmadan bekler olursa sevinir olmazsa devam edersiniz. Hatta sucuda bana atarsınız. Sen istemedin diye. işiniz güzel tabi. her şeyin sorumlusu hazır tabi. biliyomusunuz?

SİKTİRİN GİDİN.

hani diyosunuz ya 'senin iyiliğin' için söyle bana benim için neyin iyi olduğunu sen nerden bilebilirsin ha? nasıl bilebilirsin? benim için neyin iyi neyin doğru olduğuna nasıl karar verebilirsin? kimsin sen? benim iyiliğimi nasıl benden daha iyi bilebilirsin? senin istediklerini yaptım hep sizin istediklerinizin kölesi oldum istediklerinizi düşündüm istediklerizi söyledim ve şimdi kendi isteklerim var diye anormal oldum ha? biliyomusunuz

SİKTİRİN GİDİN ORDAN BE!

hani diyosunuz ya iyiliğini istiyoruz diye. bana iyilikmi yapmak istiyosunuz yapabildiğiniz kadar uzak durun bana durabildiğiniz kadar. defolup gidin. ve o acıyan bakışlarınızı kendinize saklayın. ve asla benim iyiliğimi istemesin. asla!