''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

27 Temmuz 2010 Salı

Laf Kalabalığı

Herangi bi sosyal mesaj falan vermicem bu yazıda. Yada olayların gelişişine göre verebilirim belki. Biliyorum gelişişi diye bi kelimemiz yok ama olsun.

Rock fm de ilk önce him sonra green day çaldılar. Durumumu sen düşün. Artık ne kadar Pantera Megadeth vursam düzelemem ben. Sktiğimin homoseksüel gey metal grupları. Neyse konu bu değil. Ayrıca bu laf yüzünden beni homofobik sananlar olabilir. Diyilim.

Neyuse yavaştan giriyim konuma. Gerçi şu anda belli bi konu yok. Oyuncak basket topumdan işe yaramayan sinekliğe spidi gonzales gibi gezinip duran kaplumbaamdan saçımın haline kadar yazabilirim. Ne biliyim neşe acı keder konulu yazıda yazabilirim yada yazmayadabilirim. Tamamen doğaçlama gelişicek olaylar. Aslında bi başlangıcı olsa gelişicekte o kıvılcım çakmadı daha. Bi çaksa baslatıcam yazıyı gidicekte. Du bakalım

Aklıma geldi bi kaç tane. çakmak la ilgili olabilirdi. yani şu sigaranın yanında istenilen. Sonra acaba forumsipring mi desem dedim oda olmadı. Esniyoruuum ve buldum

Aslında hayatta yapıcak işi olmayan adam hayatta yapıcak en çok işi olandır mottosuyla giriyim yazıya. ve öylede. nerdenmi biliyorum? çünkü ben diyorum. tarih daha yanıldığımı görmemiştir. aslında belki bi kere. ama o kadarda önemli diyil. konudan uzaklaşmıyım. yada dur biraz daha uzaklaşıyım. hani şu - yazı yazı - ler varya ' - - ' olan. arasına konu hakkında fikirlerimi koyyorum. busefer onları kullanmıycam. zira zati ortada bi konu yok. ayrıca busefer güzel bi kız ismi olabilirmiş. ama güzel bi kız ismi. cirkin bi kıza olmaz. yani bu ismi koymaya karar verdiyseniz bekleyin güzel olcaa kesinleşsin öyle. buusefer diye okunuyo.

Neyse konuya dönelim. olmayana.

Mavi Sakal 'ın 'benle gelsen her yere ve olmayan gerçeğe' sözü geldi. hangi şarkı hatırlamıyorum. Ama eminim dinlesem hatırlardım

Farkettinizmi hep kandırdılar bizi. Her şey güzel olucak diye. Bize dayanmak yerine kendimizi kandırmamız öğretildi. Yanımızdakiler hep 'geçicek...' dedi. Geçicek... o 3 nokta manidar. Devamı var diyo. Geçicek ve yenileri gelicek diyo. Ama sen sadece geçicek kısmına yönelip onu anlıyosun vede gelicekleri hesaba katmadan sana gecicek diyenin kollarına sarılıyosun sıkı sıkı. geçicek dimi diyosun. oda sana bakıp tüm samimiyetiyle geçicek... diyo.

Bazen geçicek diyenin bile olmuyo. O zamanda o yalanları sen söylüyosun kendine. Geçicek... diyosun. Ama kısmen doğru diyosun. Geçicek sonuç olarak.

Hadi bakalım diyodumki işi olmayan adam en çok işi olan adamdır diye. Çünkü işi olmayan adam işini bulmak zorundadır. Ki pek kolay bişey diğil malesef. Olsa güzel olurdu tabi ama pekde mümkün olan şeyler diyil. Neyse için sıkkınken daha fazla bunalmaya gerek yok dimi?

Çok daha karanlık çok daha karamsar ve gerçekçi. al sana yeni motto