''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

22 Haziran 2010 Salı

Headbang!





Şu dünyada sanırım bana bu kadar keyif veren bişey yok. Adamın teki demişti ya headbang için kıyafetleriniz üstünüzdeyken yapabileceğiniz en güzel şey diye. harbi haklı adam. bana onun verdiği keyifi özgürlüğü rahatlığı başka hiçbişey veremez sanırım.

üstelik en güzel yanı eyer biraz cesaretiniz varsa bunu heryerde yapabilirsiniz. yolda yürürken bile! tamam milet size bakıp manyak yada deli diyebilir. ama hey onları ipleyen kim! bırak onları kendi derdine ve dünyanı sallamaya başla durduğun kabahat! hele kulağında sevdiğin grubun sevdiğin parçası varsa vede o parça yeni başlamışsa. ilk olarak ufak boyun hareketleri sonra baterinin ritmine ayak uydurma. her vuruşta kafanı istemsizce sallama. sonra azıtıp gitar riflerine eşlik etmeye calışma falan. anlatılmaz yani. bugun minübüste 'the haunted' tişörtlü bi abi gördüm. kulakta kulaklık duruyo öyle. benim mp3 dede sarj yok. baktım abiden güzel sesler geliyo. yavas yavas sokuldum yanına kulaklığından gelen sesle başladım ufak boyun egrezsizime. ne karısan var ne ayıplayan. tamam ayıplayan falan vardı ama kimin umrunda!

evde falan yapmanında tadı ayrı ama. koltuğa oturmuşsun önünde pc açık msnde dostunla konuşuyosun bi yandanda çalan müziğe ayak uydurmaya çalışıyosun. ayağınla ritim tutmaya calışırken bacak felci geçiriyosun yavastan falan. başın ağrıyo bi süre sonra. ağırdıkça daha sert yapmaya başlıyosun. o rüzgar. kafan ileri giderken hissetiğin rüzgar. herşeyin tüm görüntülerin bulanıklaşması saniyeler içinde tüm masanızın gözünüzün önünden kayıp gitmesi falan. düşüncelerinizin kulağınızdan fışkırıp gitmesi falan. yok cidden bi benzeri.

hele bide hiç tanımadığınız bi adamı bi yerde headbang yaparken görünce deymeyin keyfinize. aha bi manyakda burda diye geçiyo aklınızdan. geçiyo. iyi manyak ama. keşke herkes onlar gibi manyak olsa. kerşke sokakta biraz daha o manyaklardan olsa.

nese genelde bu yazıları nası bitirceğimi bilemezdim ama bunun nası biticeğini cok iyi biliyorum.

BANG YOUR F.CKIN' HEADS!