''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

17 Haziran 2010 Perşembe

Ne Lan Bu?

Saat 10. gece olmus. yazmak ızdırap gibi geliyo. bunu niye yapıyorum bilmiyorum. yazmak rahatlatır falan siki diyil. rahatladığım falan yok. aksine acizliğimi gördükçe kendime olan nefretim artıyo. lanet olsun beni ben yapmıs olan herseye. geçmişten nefret ediyorum. belkide herşeyden.

niye yaptığımı bilmeden ölye mal gibi yazıyorum. hiç bi sikin düzelceği yok. hiç bi sik yoluna girmiycek. hiç bi sik daha az sikik olmıycak. nefret. sadece saf nefret. sokağa cıkıp ilk gördüğüm kişiyi yere yatırıp yumruk vurmak istiyorum. anlı kanıyana kadar yumruğumu anlına vurmak istiyorum. sonrada çekip gitmek. arkama bile bakmadan.

ne oluyo lan bana. niye ağlamaklıyım lan? niye gırtalığımı sıkan bilmediğim bi el var. ve o el niye gırtalığımı yanlızca eylenmek için sıkıyo. niye tüm kuvvetiyle yüklenmiyo? niye acı cekmemi istiyo. off lanet olsun herşeye. kendime size arkadaşlara dostalara bu dünyaya bana sırtını dönen herkese iyisin diyenlere beni düşünenlere hakkımda konusanlara hepsine lanet olsun. benim acım onlarınki olsun. nefret ediyorum hepsinden. bu işten bu durumdan kendimden nefret ediyorum.

o gırtlak acısından nefret ediyorum. yarındanda. şimdidende. öfkeliyim. kızgınım. neye yada niye olduğunu bilmeden. aynaya bakıyorum. kimseyi göremiyorum. kendim bile beni terketmis. ben bile benden sıkılıp gitmiş. ona bişey diyemem. imkanım olsa ben bile beni terk ederdim. ben bile bunu söylerken nası olurda yanlızım diye zırvalayabiliyim? ama hayır hiç bi zaman yanlızım diye üzülmedim. hep nefret ettim. bu acizliği nefretle kapattım belki. simdi nefretim kendime döndü. canım yanıyo. duyguların yüz ifademi değiştirmesi canımı yakıyo. içinde bulunduğum hal canımı yakıyo. hissetiğim acıyı hissedemiyorum. bu acıyı hissedemiyorum. bi acı var biliyorum canımı yakan bişey. ama o acıyı bile hissedemiyorum. nerem acıyor bilmiyorum. kalbim beynim boğazım? hiç bi fikrim yok. hissetmeyi bile bıraktım sanırım. sadece boğazımdaki acı kaldı geriye. sanırım oda insan olduğumu unutmiyim diye. ama lüften lütfen yalvarıyorum lütfen biri söylesin bana ne oluyo..