''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

3 Haziran 2010 Perşembe

unutkanlık

çok skik bişey lan. bu arada şunu farkettim ben ne çok 'ne garip' 'çok garip bişey' 'çok skik bişey' diyomusum lan. nerdeyse tüm yazılarımın girişi öyle. ilginç. ha bide bu var. ilginç. bok ilginç. herkes biliyo ilginç olmadığını. hala ne ilginçliği yapıyon. bi gün dövücem lan kendimi. sağlam dövücem ama.

nese ne diyodum unutkanlık. hah çok skik bişi. lan bak gene! neyse. harbi ama bazen büyük sorunlar yaratabiliyo unutkanlık. misal su anda bunun yerine başka bi yazı yazmam gerekioydu.--ulan patlamıs mısırdan ellerim yağ oldu kabir azabı gibi klavyeye dokunmak- ama ne yazcamı unuttum. o diyil ulan çok süper konu bu haa. bunla ilgili çok güzel yazıcam diyodum ona üzüldüm. nede güzel konu bulmuştum lan. şey lafı geldi aklıma bi tanıdık demişti. abi çok güzel fikirlerim var. nedir? bilmem daha aklıma gelmedi. ama cok güzeller. buda öyle oldu işte. çok güzel bi konuydu bitek o. yani konu ile ilgili bitek onu hatırlıyorum. güzel bişeydi. büssürü komiklik vardı için. çok güldürülüydü.-uykusuz okuduğum cok belli oluyo lan. yada bitek ben farkediyorum- nese ne diyodum. unuttum. ulan o diyil ben bu konu ile ilgili önceden yazmamışmıydım lan. hatırlıyamadım. ama şimdi ne yazdım diye bakmayada üşeniyorum biliomusun. bakmıcam o yüzden. sende bakma. ne işin var. boşver. gereksiz ayrıntılar bunlar.

aslında unutkanlığın bazı iyi taraflarıda yok diyil hani. misal doğum günlerini unutmak süper bişey bence. çıkarcı pislikler sana gelip bak doum gunum cumartesi bakırköyde dizboyu kafede mutlaka gel diyo. tabi bu madalyonun güzel tarafı. iç kısmında 'doğum gunum cumartesi gelip gelmemen umrumda diyil beni asıl ilgilendiren senin bana getiriceğin hediye ucuz bişey alma. bişey al ama ucuz olmasın. arada sırıtmasın yani. hediyeyi verdikten hemen sonra gidersen cok mutlu olurum mutlaka gel. hediyeyle birlikte.' diyolar. şimdi büssürü iş. git hediye al sonra haftasonunun içine et sonra git hediyeyi ver sürekli sırıtmak zorunda kal hiç sevmediin insanlarla muhabbete gir gereksiz insanlarla tanış. ama unutunca. bi unutunca. oaaah mis gibi. hafta sonunda senin oluyo hediye alma geyiğinede girmiyosun. mis gibi oluyo. bak bence unutkanlığın en güzel tarafı bu. doğum günlerini unutmak kadar güzel bişey yok şu dünyada. keske herkes doğum günlerini unutabilse. millet ay keşke geçmişi unutabilsem of aman keşke sevdiimi unutabilsem falan diyo. ulan bi doğum gunu saçmalığını unutsan dünya cok daha nefis bi yer olucak haberin yok.