''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

21 Nisan 2010 Çarşamba

5 kırkbeş

ilginç bi hisle uyandım bu sabah. cok ilginç bi hisle. kendimi cok daha deyişik cok daha enerjik cok daha seksi hissediyordum. evet evet seksiydim. yataktan cıkmak istemeyişim hala duruyordu ama. deli gibi yatakta kalmak istiyordum. saate bakınca bunun nedenini anladım cünkü saat 5.45 di. biraz daha uyuyim dedim. gözlerimi kapadım. sonra gene aynı hislerle uyandım. saate baktım 5.45 di. ürperdim. anlam vermek yerine ğöuueeeh diye esneyip yanağımı kaşıyım dedim. cıkan hıtır hutur sesler tedirgin etti beni. oha lan ben bu kadar sakallı diyildimki dedim kendime. dün uyuduğumda diyildim. nese diyip kalktım. sadece duvara odaklanmıs bi sekilde sersem sersem yürüdüm. banyoya girdim yüzüme su carpıp aynaya baktım. koşa koşa mutfağa gidip bi bardak su koydum geri dönüp aynanın karşısına tam eski yerime bakıp hananııııııııı diyip elimdeki bardağı düşürdüm. ulan ben bendim ama aynadaki ben diyidldim. oha lan! MURAT BOZ olmuştum! vallahada murat dım işte. niye neden nası falan diye düşürken yüzüme cok deli bi düşünce geldi. ulan ben... evet evet ben... lan ben.. YAKIŞIKLIYDIM LAN! VALLAHADA YAKIŞIKLIYDIM! ha tamam ben kendimi sevmemiştim ama hatunlar cıvırlar için yakışıklıydım geriside boştu zaten. o eski mal cocuk değildim. manda gözü kadar gözü olduu halde göz kapakları yarı acılı halde kambur gezen sivilceli yaratık değildim. murattım artık. yakısıklı kişiydim. direk gercek muratı öldürüp yerini alma planlarına başlamıştım. sonra amaaan dur lan biraz hatunlarla kaynaşıyım simdi dedim. hemen dolabıma kostum. aynı hızla youtupten murat boz klipleri izliyor nası giyindiğine bakıyor sarkılarını ögrenmeye calısıyordum. en son babamın eski kot pantolonu abimin beyaz akleti! ve teyzemin kızının beyaz nayklarını giyerek dış görüşünü murat yapmıştım. ama içim hala aynı kütüktü. amaan zaten bu cıvırlar dışımı isticek ne olcakki lan diye kendimi sakinleştirdim. son olarak aşkı bulamam ben şarkısının sözlerini ezberleyip bi iki kere na nanın nanını naa aşkı bulamam beheeen diye tekrar ettikten sonra akletime su döküp kendimi süper seksi yaptıktan sonra dışarkı koştum. sokak bomboştu. sanırım bunda saatin 5.53 olmasının etkisi büyüktü. ben manyak gibi aşkı bulamam beheeen diye koşarken bişeye çarptım. bi adam. gördüğüm ilk kişi. bu süper yakışıklılığımı görücek ilk insan. arkasını yavaşça döndü ve körmüsün lan koduum dedi. o an olduğum yerde zıbank diye zıbarıp kalmıstım. phillip anselmoydu lan bu! vallaha oydu. ulan murat olarak ilk gördüğüm kişi anselmoydu. abii abii nolur abi bi this love söyle be abiii phillip abii dedim. bana ne filifi kardeşim hakan ben sigigit işim gücüm var dedi. sonra bi başkası ve başkası ve hatta çevizlibağ bakırköy hattı şöförü hilmi bile phillipti. ulan hepsi phillip olmustu bi ben murattım lan. böyle sansmı olur lan. bütün cıvır fikileri ucmustu aklımdan durumumu düşünüyodum sadece. herkes phillip olmusken ben murat olmustum. sansıma sıcıyımdı. kadere baktı. derken münübüscü hilmi abi phillip olmanın etkisiyle gazı köklemiş giderken karşıdan gelen kamyoncu phillipin kamyonunun önüne behle beni ulaağğnn nağralayıla zıbaank diye geçirirken geldim kendime. yataktaydım. hala uykum vardı ve bu sefer o eski seksiliğim yoktu. saate baktım saat 5.45 di. kaktım sersem sersem duvara odaklı yürüdüm banyoya. aynaya baktım. manda kadar gözü olduu halde göz kapakları yarı acılı kambur yürüyen sivilceli mahlukattım tekrar. sansımı skim diyip yattım tekrar....