''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

21 Nisan 2010 Çarşamba

tanrı bizle sims mi oynuyo?

Ulan valla bunu çok düşündüm lan. harbi bence öyle he. simsi bilenler bilir böyle adam yaratırsın sacını basını yaparsın kıyafet falan alırsın -eyer abazaysan sürekli sevişmeye zorlarsın hatun karakter yapıp ful iç çamaşırıyla gezindirirsin ortalıkta falan- hacı bende tanrınında yaptıgı bu he. valla. oraya git diyo sende gidiyosun. sabah işe gitmezsen isten kovuluyosun falan. ne biliyim simcede acıktım demek olan habele huuubaaa(sims 1 ama 3 de dil dahada gelismisti) nun bağaa bağaaa(baba demek olur) ben ağcıktığmm dan farkı ne lan. hani simdi orda bağaa bağaa deseydi allahın ameriği(amerikalı) ne bilcekti onun baba demek olduunu. simce zancettekti. bence dillerde öyle misal. cok bilge bi adam bana kader dediğin simstir işte hacı demişti. vallahada öyle lan. misal bak humger barım azalmıstı yedim doldu simdi uzun süre karnım acıkmıcak. misal tanrı para şifresini yazıncada loto falan vuruyo sanırım. mantıken öyledir. ama asıl soru tanrı sifre kullanırmı. ve dahada önemlisi tanrı sims kaç oynuyo vede tanrının bilgisayarının markası ne?