''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

23 Nisan 2010 Cuma

Aşk şarkıları

çok garip şeydir lan aşk sarkıları. herkese farklı şeyler hissettirir. nedense benim içimi bayarlar. bide sanırım plak şirketleri kontrat imzalarken en az bir aşk şarkısı yapıcaksın diye madde ekliyolar. her grubun var lan. coğuda götüm gibi..

Geçen sınıfta sıra arkadaşımla konu açıldı işte. şarkılardan falan. mp3 ler çıktı tabi. sonra bana vega nın iz bırakanlar unutulmaz-hadi yaa harbimi?!- şarkısını dinletti. aman yarabbim! bir şarkı bu kadarmı kasvetli bu kadarmı bu kadar olur yahu. zannedersin söyleyen hatuna kayıttan önce tecavüz edip dövüp öyle sokmuşlar kayıt odasına. mübarek sarkıyı söylerken can veriyo. iz bırakta git iz bırakanlar unutulmaz diyo. o derece aşık olmus-yazııık diyenleri kürekle dövüyoruz- ulan sanki dünyanın sonu gelmiş ha. olmadıysa olmadı çırıfıt. bak bü yüzden sevmiyorum işte aşk sarkılarını. con kasvetli dünyanın sonu gelmiş gibi. hele bu şarkı. evlerden ırak...

ha bide megadeht in when gibi şarkıları var. misal ondada saf nefret akıyo lan şarkıdan. dave abi kızı sevmiş güvenmiş ama kız dönüp yüzüne tükürmüş onu bıcaklamış bıcaklamıs ve bıcaklamıs-kahpeee- tabi sorna dave abide coşuyo. bir gün güneş ölücek ve karanlık yükselicek gibisinden sözler umarım acı içinde ölürsün gibi laflar göreceğin bileceğin son sey ben olucam gibi tehditler falan. direk abi aşkı nefrete cevirmiş. böyle şarkıları seviyorum işte. adam bırakmamış. üstüne o acıyı nefrete dönüştürmüş. inadına devam etmiş. o aşk ona koymuş elbet ama yavaşlatmamış bile. aksine güç vermiş devam etmesi için. içini yiyip bitiren nefret için devam etmiş. aşk acısından yıkılıp ölümü beklemek gidenin ardından umutsuzca ağlamak yerine çok güzel bi yol bence. ühü niye olmadı ühü hep benim yüzümden daha farklı biri olabilirdim ona layık olabilirdim hep yanlış davrandım demek yerine ulaan ulaaan onu sevdim ama kıymetini bile bilmedi kahpe! biliyorum hayatının fırsatını kacırdı. onun için doğru kişi bendim ama bilemedi. ama belliki benim için doğru olan o diyil ben con daha iyisi için yaratılmışım beni hak eden biri için demek daha mantıklı gelir bana. en azından daha acısız

ha bide hepsinden ayrı bi şarkı var tabi. kaçak grubunun koymaz şarkısı. bak o adamda dave abi yolunda gitmiş ama cok daha eylenceli bi şekilde! nefretini birine değil tüm çiftlere yöneltmiş.-en azından şarkının klibinde- ha adama çok şey olmus ama adam yıkılmamış. üstüne aşkın bitsede sönsede koymaz bana demiş. -şimdi o çok sevmemiş dicen nerden biliyon lan çırıfıt!- cidden güzel bi aşk sarkısı. tüm aşk şarkıları böyle olsa vallaha dünya cok daha güzel bi yer olurdu. aşkından ayrılmış aşkına kavuşamamış kisilerin arkadaşları için. dayardın böyle şarkıları ona. 2 3 güne ayağa kalkar harbiden koymaz lan bana onun aşkıda acısıda der hale gelirdi!


senden önce de gelenler oldu, gidenler oldu, bitenler oldu
senden önce de kıranlar oldu, yıkanlar oldu, bıkanlar oldu

bak bana beni benden aldırtma
sakın beni yerimden kaldırtma
yine yine bitecek nasıl olsa
sonu göre göre beni başlatma

koymaz bana senin aşkın
koymaz bitse de gitse de
koymaz yalan olup sönse de
koymaz ruhum duymaz

senden önce de canımlar oldu, cicimler oldu, gülümler oldu
senden önce de güzeller oldu, özeller oldu, üzenler oldu

bak bana beni benden aldırtma
sakın beni yerimden kaldırtma
yine yine bitecek nasıl olsa
sonu göre göre beni başlatma

koymaz bana senin aşkın
koymaz bitse de gitse de
koymaz yalan olup sönse de
koymaz ruhum duymaz