''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

29 Nisan 2010 Perşembe

Sıra

çok acayip bi şekilde sıramı seviyorum. hoşlanıyorum diyebilirim. aslında o sırada benden öncede oturan biri vardı ama ben iddia ediyorum o sırayı ondan daha cok sevdim ondan daha cok sahiplendim. önüme başka yeni bi sıra koysan üzülürüm misal.

süper bi şey lan sıra. valla. öyle sıra diyip geçmemek lazim. olmazsa büyük sorunlar çıkartırım. seviyorum sıramı.

az cefamı cekmedi o sıra. aslında cok yönlü cok kişilikli bi sıra oldu o. yeri geldi bak bu sınır burdan ileri geçmicen gibi ilk okuldan kalma muhabbetlerde sınır taşıdı yeri geldi milletin kalp çizdiği-sınıfta aşık bolluğu var lan- üstüne sevdiceğinin adını yazdığı-bi ben yazamadım anuna goyyim- yeri geldi üstünde salyalar sacarak uyuduğu bi varlık oldu sıra. çok sevdim ben o sırayı. vallaha lan.

gerci dış görünüşü çok acayip sıramızın. daha dorusu ''üst'' görünüşü.

sağ tarafında kocaman ANTI SOCIAL yazan -bu gün yaklasık 34 tane daha ufak anti social yazısı geldi- iyice sağında dread and fugitive mind in yanlıs yazılmıs sözleri olan-akıldan yazmaya kalkınca öyle oldu çıkaramadımda sonra. gerci ıslak mendille acil mudehalade cıkardıda kim ugraşçak- bi sıra. ha bide delicesine kazınmıs bi şekilde gökcan yazıyo. bi arkadaşımızın platoniği. tanımam etmem. çok düşündüm sıramda niye gökcan yazıyo lan diye. bi anlam veremedim. sinirlendim. niye gökcan yazıyo olum burda dedim kendime. cevap veremedim. sıraya sordum. oda bişey diyemedi. alıştım bende. sağında büssürü yazının olduğu bi sırada oturuyorum. sıranın solu ise ayrı bi dünya.

echo-narcisikos-narcipiskopos da olabilir. haricinde bişeyde olabilir. tırt yunan miti imiş-
megadeth
otdu

üçlüsünü barındıran tek sıra soludur sanırım. üstünde bide kalp içinde murat boz yazıyo. sıra arkadaşım murat boz manyağıi sırf pazartesi gününü rahat geçirebilmek için muratlı kalpin silik yerlerini tazeledim.-çok ayrı hikaye sonra anlatırım-

böyle bi sıra işte o. her türlü manyaklığı aşkı nefreti sadizmi faşizmi fantaziyi çekmiş bi sıra. ama seviyorum sıramı. üstünde uyumak çok eylenceli lan. salya saça saça uyumak. başka sırada uyuyamıyorum misal o kadar rahat. misafirliğe gitmiş gibi oluyorum. rahat edemiyorum. eyer bigün sıra arkadaşım beni sırasından kovarsa sırayı alırda giderim. anlamam ben. o sıra ile aramızda düzeyli bi ilişki var. seviyorum onu.

öptüm sağlıcalıkla kalın. yada kalmayın banane