''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

21 Nisan 2010 Çarşamba

Bizzat Ben

Kimim ben? Bazen ben bile bulmakta zorlanıyorum. Bazen düşünüyorum neyim ben? Ve bazende soruyorum ''Kimsin sen?'' Sanırım bu yazıyı okuduğuna göre ya boş vakitin çok bol ya baze şeylerden sıkıldın yada yapıcak farklı şeyler arıyosun. Ama her halukardar anlaşılıyor BOŞ bir insansın ve yapıcak başka bir şeyin yok sanırım. Sadece en deyerli şeyini vaktini öldürüyorsun bu saçma yazıyı okurken. Benim sana tavsiyem hemen bu saçma seyi kapat ve bundan önce her ne işle uğraşıyorsan git onla uğraş annene yardım et kendine kahve yap meyve suyu yada süt iç. Ama bu saçma seyle uğraşmayı bırak. Hadi defol git.....










































































...Hala gitmedinmi? Güzel eyer hala burdaysan sana şunu söyliyebilirim ki sanırım sende benim gibisin. Onlardan farklısın. Meraklısın ve başladığın bir şeyin sonunu getirmeyi seviyosun(artık biraz samimi olalım ne dersin? bunu kendine saygısızlık olarak alma. burdan sonra yazım kurallarını pek iplemeden yazıcam) neyse ne diyodum. heh önceki sözlerim için senden özür dilerim deyerli okur. eyer her kimsen. ama sunu biliyorum herkimsen tanışırsam elbet seviceğim birisin. bunca lafı hala cekiyosan benim gibisin. demiştimya kimim ben diye. senin gibi biriyim. öncelikle yapıcak çok fazla bişeyi olmıyan biriyim. genelde pek fazla sey hissetmeyen biriyim. nabza göre şerbetim. yeri gelir aglama duvarı olurum yeri gelir neşe kaynağı olurum. sağlam metal dinleyicisiyimdir. ne zaman istersen bu konuda konuşabilirsin. hangi gruptan kimden bahsettiğini bilmesemde eyer beni ''biri'' olarak görme yüceliğini görüp birsey anlatıyorsan dinlerim zira pek başıma gelen birşey diyil. neyse ne diyordum heh. anlatıcak çok şeyi olupta pek falza kimseyi bulamayan biriyim.(acıyın bana gibi oldu ama öyle diyil) tüm bunlardan mutluluk duyucak kadar manyak biriyim. en üzücü şeye üzülmicek en mutlu edicek seye sevinmicek kadar 'ruhsuz' biriyim. anıl ım ben. tek iddiam etrafındakilerden farklı biri olduğım. tanınmaya deyer biriyim demiorum ama etrafımdakiler sanırım bunu söyliyebilir. ben onların yalancısıyım. işin özü ben biri yim sadece biri. yapıcak konuşucak pek şeyi olmayan ama anlatıcak çok şeyi olan biri.