''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

24 Nisan 2010 Cumartesi

Günaydın

İlginç lan. hava güzel. hava güneşli. ama ben uyandım sıkıntıdan pc basına geçtim.direk annemden azar gelmeye basladı. napıyım?

azarda öyle pek sıradan bi azar diyil. yani beniç için sıradan ben alıstımda genelde sıradan karşılanmaz.

işte yok efendim hak etmiyormusun yok bana verilen para yazıkmıs yok yetermiş yok ikmanları sunmuslar kullanmak benim gucummus yok ömür boyu sırtlarında taşıycak halleri yokmus ömür boyu-bu lafları bunu yazarken yiyorum- gene yazıkmıs. baska cocuklara acıyormus. ben hiçbirşeyi hak etmiyormusum. öğretmenimede söylicekmis benle ugrasmasınmıs deymezmiş

işte böyle sürüp gidiyo okur-biliorum bunu kimse okumiycak.sikimde değil. millet okusun diye yazmıyorumki.aha pcyi kapatma cezası geldi. ben cıkıyorum sevgili okur. elveda.- luv ya!