''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

22 Nisan 2010 Perşembe

Bir saçma spor-ip atlama

Bu ne saçma bişeymiş lan. bi ip var. plastik benzeri bişeyden. onu iki elinle ucundan tutup başının üstünden çeviriyon ve üstünden atlıyon. ha sıkıysa atlama. o plastik bacağına çarpınca ne biçim zıbartıyo bilyonmu? o korkuyla sonsuza kadar zıplayabilirsin. zıplayabilirim. deli gibide yorulup eşşek ölüsü gibi ter kokmakta cabası. ha ama bi iki manyak! birleşip yapınca bunu çok zevkli oluyo lan. valla. deli gibi zıbıldaşıyon millet yapamamana gülüyo sende gülüyon falan. sonra zıplıyon. aslında ulan sadece zıplıyon. bak ipsiz zıbılmadakta baya iyiyim. heralde ipide başkası cevirse ben bunu yaparım dedim harbide yaptım la. iki insanı geçirdim ipin başına dedim çevrin lan-böyle demedim tabi. yoksa o ipin başındakilerdin biri anıııl bak bilek sıcak hıdıbı bıbıdı diye başlardı hemen biliyorum- sonra atlamaya başlıyon. vallahada oluyo. dışardan pek bileye benzemesede yapınca cok eylenceli lan. tabi işin asıl kısmı kiminle yaptığın. huaaa yandıı yandıı maaal maaaal diyen biriyle yapılırsa eziyetin önde gideni olur. ama yaptığın saçmalıklara gülen birileriyse bah o an harbi güzel oluyo. üç beş kişi yapıcak bişi arıyosanız ip atlayın sevgili okur. toplanın zıbıldayın. ha aslında ipede gerek yok. yeterince manyaksanız ipsizde atlarsınız. valla lan deneyin bi ara. süper oluyo.