''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

29 Nisan 2010 Perşembe

ünlülerin ilk halini görmek istermisiniz 2 ?

-şaka lan şaka. deminki yazı şakaydı. güzel oldu bence. nese konuya gelelim-

mal gibi otururken bi msn e girem dedim. girdim. kimse yok.-yu ar anteyy you ar anti soşııl- nese işte bloga yazı falan yazıyodum birden msn in bugun sayfası açıldı. genelde test falan oluyo-saçma kişilik testleri. kafanıza ucak düşecekmi? türünden--kişilikle ne alaksı var lan bunun?- onları çözüyorum arada. maksat vakit ölsün. e işte birden o çıktı karşıma. ünlülerin eski halini görmek istermisiniz? hayır. istemem. niye istiyimki? manyakmıyım? ancelina ablayı taş halinde görmek varken niye gudubet haliyle görmek istiyimki? sonra düşünündüm ulan bi insan niye bunu ister. ve çözdüm...

Hey sen! Ulan sana diyorum! Heey kime diyorum? Sen lan sen! Heh. Dinle ey çirkin insan ünlülerin eski cirkin hallerine bakıp bak onlarda çirkinmiş şimdi çok güzeller çirkin ördekten kuğuya dönmüşler bende öyle olcam diyosun dimi.. NAH OLURSUN ÖYLE NAH!

olmicak sana öyle bişey boşuna kandırma kendini. çirkin geldin çirkin gidicen yüzleş bu gerçekle. bi kere hikayeden anlaman lazım. çirkin ördek yavrusu kuğuya dönüşüyo. bok dönüşüyo nereye dönüşüyo. transformırsmı lan bu dönüşsün? kuğu yumurtası ördeklerin arasına karışıyo kuğu yumurtadan çıkıncada ecüş bücüş bişey tabi diyer ördeklere benzemediği için çirkin diyolar. halbüki baksan diyer kuğu yarvuları içinde gene güzel. yani o kuğu yavrusu küçükken cirkin sanılsada onun kaderi güzel olmak. senin öyle bi kaderin varmı? yoo cirkin doğdun cirkin ölcen. o kuğu olarak doğmuş ördenklerin arasında-bilerek ördenk yazdım lan düzeltmeye kalkma hemen- çirkin demişler. sonradan anlaşılmış aslında cok güzel bi kuğu olduğu. sen insanların arasında insan olarak doğdun. çirkin dediler. ilerdede çirkin olucan. niye? kuğu diyilsin cünkü sen. sen cirkin ördeksin.

o yüzden alış bu gerceğe. ünlülerin eski hallerini sapıkça takip etmeyide bırak artık. onların içinde vardı o güzellik. sende yok o. o yüzden boşuna çok güzel olcam herkes beni sevicek falan deme. misal o ipne kuğuyu al bak. kuğu olduğu ortaya cıkınca direk kuğu sürüsüne katılıyo. pezevenk hayvan! ulan ördekler büyütmüş beslemiş korumuş sonra güzelim diye satıyon onları. it hayvan! pislik! g.t! o yüzden ey çirkin özenme bu ipnelere. onların içi fos olum. bırak sen. gel beni dinle. dışı güzelsede içi beş para etmez lan onların. ün diye güzellik diye iki dakkada satarlar adamı. uçarlar öyle. bırak sen öyle olma. çirkin kal. iç güzelliğin parlasın.

hadi bakıyım öyle saçma seylerede bakma. ulan bak hala bakıyo yaa kapatsana lan!