''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

22 Nisan 2010 Perşembe

Çorap kokusuna senfoni

öncelikle belirtiyim. bazı başka ve daha eski blogırların bloglarına baktım bide kendikime baktım. valla cok acayibim lan. millet aşk böcük börtü ne biliyim şiir falan yazıyo bende sana çorabımın ne pis koktuunu anlatıcam. sende okuycan. en az benim kadar sende acayipsin lan okur. valla bak- bunu okuycak kisi sayısı bir lan şu anda. üzüliyimmi iplemiyimmi bilemedim-

hacı okulda ip atlama sporunu icra ettikten sonra-ayrıntılı bilgi için bir acayip spor a bakınabilirsiniz- arkadaşlarla buluşma ve eve geri dönme olayı sonrası bünye haliyle yorulmuştu tabi. yatağa uzandım. gözleri kapadım ama uyuyamadım. beni rahatsız eden kıcıma iğne batıran bişeyler vardı. bi bi şey. bi.eeee koku. ama nerden gelir nası bi kokudur çözemedim. camdan sokağı kokladım-sniff sniff- yok. yani gene pisde böyle bişey diyil. evi kokladım. bitek evin girişi ve odama doğru olan güzergah kokuyo. sorna çakozladım durumu. gözleri indirdim aşşağıya ve bana bakan 43 numara iki adet ayağa baktım. onlara yaklaştım ve temkinli temkinli kokladım onları-sniff snifff- abboovv o ne dir o ne biçim birşeydir. insandan gelemez bu koku-zaten o yüzden kendimden süphelenmemiştim hiç. bir varlıgın böyle kokması imkansız demiştim- ilk olarak kızdım ayaklarıma niye böyle oldunuz lan siz diye. sonra gidip bi suya soktum sabunladım falan. anca kendilerine geldiler. umarım bi daha olmaz böyle bi şey. insan kendinden tiksiniyo lan..

Bunu taslaklarımda buldum lan. Okullar daha açıkkene beden dersinde ip atladıydık-hoppidi hoppidi-. O günün akşamı yazmıştım

Anılar gözümde canlandıda bi mutlu oldum gülümsedim. İnsanın güzel anıları olması çok güzel bişey lan? Size güzel anıyomusunuz o günü o gün benimle zıbıldaşanlar? Anın lan. Ben anıyom sizde anın. Süper bi gündü o gün. Sizin içinde süper olsun. Yada olmasın. Ama içten içe olsun istiyorum. Neyse buda yeni yazı yöntemim olabilir. Yada olmiycak. Kendimi kandırıyorum. Sizide kandırmaya çalışıyorum ama inanmayın bana. Bugun aile zoruyla denize gittik. Ama suya girmedim hiç. Eskiden az severdim denizi artık hiç sevmiyorum. Havuz seviyorum ben. İçinde az insan olucak. Mümkünse hiç olmuycak. Etrafta koşuşan cıplak veletler olmuycak falan. Bana özel havuz. -Leğen demeyin leğenle girişirim-Mis gibi olur. Nesyse. Hala yanlızım. Ama bu yanlızlıkta süper biriyle tanıştım lan! -Bak oda başka bi yazı konusu olsun-