''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

24 Nisan 2010 Cumartesi

Bir garip sözcük-ELVEDA-

Nasıl başlasam bilmemki. ne desem nası anlatsam hissetiklerimi. duygularımı. pek çok ben varya işte bunu yazan gercek olanı. hep içimde saklı kalanı. ne aşırı neşeli ne depresif. gercek bendir klavyenin tuşlarına basan. gercek bendir söyliyemediği bu şeyi buraya yazıcak olan-Yazıyı megadeht' in the hardest part of letting go şarkısını dinleyerek okursanız çok şık olur. zira ben o şarkıyı dinleyerek yazıyorum-

sanırım bunu yapmak yapılacak seylerin en zoru ama yapılması en doğru olan. hani birini seversin ya. ama cok seversin. gercekten onun doğru kişi olmasını dilersin. didinirsin üzülmesin diye türlü numaralara girersin. ama yüzüne gözüne bulaşır. onu yaşadım bi kaç kez. buda o yaşadıklarım için yazılsın .

sevdimmi? evet sevdim lan. itler gibi sevdim. doğru kişi olması için dua bile ettim. gözlerim doldu ardından. denedim olsun diye. olmadı. üzüldüm lanet ettim olmadı. baktım olacak gibi değil. gittikçe batıyorum. ağdan kurtulmaya calıştıkca cırpındıkça daha çok dolanıyorum. olmadı ama. malesefki olmadı

olsaydı çok güzel olucaktı biliyorum. ama olmadı. pek çok şey söylenir aşkını bulamayan kişiye. aldırma hepimizin başına gelir. devam et deymez. boşver be denir. hiç biri yapılamaz ama. yapamadım. (yapamamıştım). unut diyenler olur. unutulmazki. unutamazsınki. unutmaya calışarak esiri olursun onun. anılarda çıkar karşına. unutup bastırmakla daha cok kaşırsın yaranı. dahada cıkar ortaya. kızmaklada olmazki. kızamazsınki. kızılmazki. nasıl kızarsın o kadar sevdiğin birine. nefret.. nefret belki. günü kurtarmak için. acını dindirmek için yapılabilir. ama sonra oda anlamsız gelir. nefretde edemezsinki..

oturur düşünürsün. gözlerin dolar. bakakalırsın.
oturusun sessizliğe gömülürsün

hepsini yaptım bunların. hepsini denedim vaz geçebilmek için. olmadı. sonradan anladım ama. dave abinin dediği gibi bırakmanın en zor kısmı 'elveda' demektir.

onu yaptım bende işte. esiri olmadan ona kızmadan. sadece elveda.
güle güle kadar neşeli değil sonra görüşürüz gibi bir sonrası yok. sadece evet sadece 'elveda' gözlerim doluyen gırtalığımı parçalayarak yükselen bir 'elveda' bir kere söylemesiyle kahretmeye yeten ağızdan değil kalpten gelen bir 'elveda' ve bir daha söylüyorum

eyer birini seviyorsan ve ondan vaz geçmen gerekiyorsa
vaz geçmenin en zor kısmı ELVEDA demektir.


Such a pretty face, radiant
I saw you, across the room
I knew I had to have you

Thus started the chase
I knew I would do anything to take
Your hand and make you mine

But I learned long ago
If you love someone you have to let it go
The hardest part of letting go
Is saying goodbye
Goodbye, goodbye

[Sealed With A Kiss]

Fettered away in a makeshift cell
Beneath the venomous moonlight
I unleash my plan to watch you fail
The one I held so high

Go to sleep my love
Taste my sweet revenge on your lips
Its sealed with a kiss

I return to the masquerade ball
And leave the lone figure weeping
Stone by stone, immured in the wall
Forever left in safekeeping

Go to sleep my love
Taste my sweet revenge on your lips
Its sealed with a kiss

[The Hardest Part Of Letting Go...]

But I learned long ago
If you love someone you have to let it go
Let it go, let it go
The hardest part of letting go
Is saying goodbye
Goodbye, goodbye





So my love..
Now I'm saying
Goodbye



(eski bir aşkın anısına)