''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

22 Nisan 2010 Perşembe

Yavuz Çetin

Bir usta için yazıyorum bunu. Türkiye'mizden cıkan tek blues virtiyözümüz için-senin erkeğin olmak istiyorum'u dinliyorum şu an. birazdanda yaşamak istemem' e geçicem- bu abiyi dinlerken diyerlerinden farklı bir şey var. his. adam söylediklerini ne para için ne şan için nede başka bir şey için yapıyor. sadece hissetiği için. söylemek istediği için. hissettiği için söylüyor ve çalıyor. onu bu kadarda büyük yapan bu sanırım. diyerlerinden farklı kılan bu. özledik be seni Yavuz abi. keşke gitmeseydin. keşke cennetten bir virtüyöz eksik olsaydıda dünya senin gibi bir dehayı bir insanı kaybetmeseydi. özlüyoruz be Yavuz abi. Özledik be abi.

Yıllarımız geçti birlikte
Zaman nasıl akıverdi
Zor günlerimde hep yanımdaydın
Bana hep güç verdin

Yeniden başlamak
İnan zor değil
Sadece biraz daha özveri
Eğer bana bir şans daha verirsen
Senin erkeğin olmak
İstiyorum …………..

Hayatımı sensiz yaşayamam artık
Sen benim alışkanlğımsın
Bizim sevgimiz yıldızlara yazılmış
Rüzgarlar fısıldar

Yeniden başlamak
İnan zor değil
Sadece biraz daha özveri
Eğer bana bir şans daha verirsen
Senin erkeğin olmak
İstiyorum …………..

Yeniden başlamak
İnan zor değil
Sadece biraz daha özveri
Eğer bana bir şans daha verirsen
Senin erkeğin olmak
Senin erkeğin olmak
Senin erkeğin olmak
İstiyorum …………..