''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

21 Nisan 2010 Çarşamba

Benim dünyam



Fatih'de doğmuşum ben. kafadan falso. zeytinburnundada yaşamaya başlamısım(istanbulda yaşanıcak en güzel yer olmadığı belli sanırım) benim dünyamda pek çok şey var. hırsızlık dayak kavda polis polis copu polis tekmesi mahalleli tekmesi mahalleden olmiyan adamların tekmesi kumar pislik kir pas kan.. cok sey var ama bisey kesinlikle yok. adalet


Azız Nesin yoksulluk insanı ya aç gözlü yapar ya tok gözlü demişti. ben tok gözlü olmuşum. yoksulluktanmı bilmem ama olmuşum iste(bre kafir gavat babanın s 40 ı var sen ne yoksullundan bahsediosun dersen he o araba sadece babama var ama. daha bi faydasını gormuslugum yok. okula parasız gıdıp geldıım coktur yanı. ha sanslıyım gunu gecırcek kadar sanslı oluyorum. ama dedıgım gıbı. artık ne dedıysem)-burası konuyla alakasız. zaten sonradan yazdım-



hacı eyer kim tanrı adıl yada bu dunya herkese adıl davranıyo derse ya baya zengin bi heriftir yada cok salaktır yada kordur(kor derken gozu gormeyen diyil. goren ama gordugunden bi bok anlamayan)


misal gecen bi geziye gittik. aşıyan gezisi. denize sıfır evler bahceler deniz ve toprak kokusu ucusan martılar falan. istanbul onların. biz kenarda onların gormedıklerınde yasarız onların gormedıklerını goruruz. istanbul onlara istanbul yasam onlara yasam


misal al bak aşıyandaki abi bunu tevfik fikretin dünyaya acılan kapısı olarak gösterdi bize-manzara adamın penceresinden-











al bak buda benim dünyaya acılan kapım. daha doğrusu benim dünyama acılan kapı









sonra kimse gelip bana bu dünya adil demesin. neden onlar pencerelerinden bakınca ucuşan martıları görüyoda ben bakınca zikişen kedilerden başka bişey görmüyodum? neden he tanrım neden? -diit diit diit diiiittt aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor kişi kapsama alanı dışına cıkmıs olabilir-

hani allahın unuttuğu yer derler ya. öyle biyerdeyim işte ben(tamam lan tamam bizim dünyamızda cok farklı diyil geyiğine başlamayın hiç sevmem. madem okuyon kesmede oku işte)
ha güzel şeyler olmuyo diyil oluyo tabi. misal bikeresinde ben ufakken mahallede maç yapıyoduk gol atmıstım. attığım golede deli gibi sevinmistim-bok gibi oynardım lan futbolu. halada oynayamam misal- mahallenin ipne abiside karsı takımdaydı sevindim diye beni dövüp çöplerin içine atmıştı. ben ğüeeeee diye ağlarken adalet yoktu mesela orda..
Yada eş keçum(pokemon izleyenler bilir) tasomu mahallenin büyük ipnesi caldığındada adalet yoktu. zaten hiç olmamıştıki. hayat onlara hayat hacı.

misal mtv de teen cribs mi ne diye bi program var(bu konudada bisi yazıcam ayrı olarak) programın basında genclere odalarını evlerini dekore etmede yardımcı olucak fikirler diyo. oturdum izliyim dedim. maksat zaman ölsün. iki tane sarısın tam amreik(amerikan) cocuk. 14 yaşında. sizi evimizi gezdircez dediler. iki tane arazi aracına bindiler sürmeye başladılar. bahçe kapısı acıldı adamlar bahceden evlerine motorla gidiyolar yürüncek bi yol diyil. bizim bahcemiz evin önündeki sarmaşık ağacının toprağı. bi bucuk karışkare. adamlar evine arabayla gidiyo. ulan ipnelerin evinde göl varmıs lan. havuz falan diyil bildiğin göl var böyle. zaman gecirmek için cok güzel bi yer diodu amerik kardeşler. vallaha orda olsam o gölde boğardım onları. odaları gösterdiler 16 tane plazma var lan bi odada. aynı anda pek çok film izleyebiliyoruz diyo ipneler. sinir krizi geçiriyorum ben o sırada koltukta. yastığı ısırıyorum. ve soruyorum tanrım adaletmi bu?! -diit diit diiit diiiitt aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. kişi kapsama alanı dışında olabilir yada sizi duymak istemiyodur.