''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

4 Mayıs 2010 Salı

servisim

Saf nefret nedir bilirmisiniz? Ben biliyorum. Ciddi ciddi ama. okula giderken kullandığım servise karşı saf bi nefret besliyorum. öyleki ara ara o saf nefretin içinden cıkıp yanımdaki boş koltuğa oturduğunu görüyorum. aabi n'olcak bu halimiz bu nereye kadar devam edicek nedir bu işin sonu diyo bana bende bilmiyom hacı hem sigigit vıdı vıdı yapma müzik dinliyorum diye kovuyorum onu.

yanlıs anlasılmasın nefretim servisçiye servisin kendisine falan değil. direk olarak servisteki insanlara. beni mokokolara atın ama oraya koymayın o derece. -isim kullanmıycam-bı kız var allahı var güzel kız. ama nası desem biraz eööö süzme salak. -kosmoz la kuantum fiziğini karıştırıp ayy sikrıt kitabını okudum kuantum fiziğini anlatıyo sen okumadınmı cahil. ben kuantum fiziğini cok merak ediyorum araştırcam diyen bi tip diyim siz anlayın- kızda vurgu adına tek bi şey yok. ay beni annamıyoshun taaammııı gibi konusuyo mıı lar yorhsun larda sesi incelip tizleşiyo falan. ızdırap. mp3 ü delip geciyo resmen.

bide bu kızla konusan cocuklar var. kızı sürekli aşşağılıyorlar kızında buna sesi cıkmıyo. aşşağılarkende bi bağırma bi böğürme. ulan sokak inliyo. ağaahahahaaa vüeeee yooo healaal beee bildi yeaaa falan beynim sitiliyo sayın okur. anla halimi. kızın ses cıkarmamasının tek sebebi ise -tahmin- ilgilenen biri olması. bu yani. karısılıklı cıkar.

yolumda uzun yol boyu bunların geyiğini cekiyorum ama muhabbet konuları azabın önde gideni. rezze ilginçliği yokken herkesin vuhaaaaaa diye bağırması harbi ilginç. anlamıyorum anlamıcam.

ha bide sey var soforun bi arkasında oturuyorum miletten biride illa ayakta gitçek. bos serviste ayakta gidiyolar artık niyeyse-bel altı esprileri bilenler anlar- ve o giden illa sofor koltugunun yanındaki ikili koltuga yaslanmalıdır ve illa herifin ya g.tü yada cinsel organı benim omuzuma sürtmelidir. kural gibi bişey.

bunlar arasında yolculuk ederken servisin bas abazası herkesle muhabbet içinde olan-aşağılamaya dewam- kişi canı sıkılınca gelir bana sarar benim kimseyi bulamadın banamı sarıyon lafıma evet hehehe diye tepki verip gider falan. hala ızdırap.

servisimden nefret ediyorum. bitmiycek bi nefret. allah o servisin belasını versin. lastigi patlasın hız sınırını aşsın. öyle yani