''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Kedi Fare Oyunu





hadi bu resimden konusalim biraz. ne alaka derseniz okulda öğle tenefüsünden önce bi ara she wolf şarkısının nakaratını söylemiştik 'paranoyak adam'la beraber ordan kalmıs aklımda. gugul abiye sordum she wolf diye şakira şi volf cıktı. dedim allah belanı versin şakira. böyle sağlam şarkının ismiyle aynı isimli şarkı yapmıssın üstüne bide o dans neyaağğ o bele bülbül öteee gibi yorumlar almıssın. allah belanı versin şakira dedim. sonra ''she wolf megadeth ulan!'' yazdım megadeth i ve ulan! ı görünce şıp diye gösterdi bana she wolf un sözlerini. sonra görsellere bakıyım dedim risk albümünün kapağı çıktı. aslında bu kapakmı tam bilmiyorum. benim bildiğim albüm kapağı daha farklı ama bu harbi güzelmiş..


bu arada klipdeki kedi de ne çirkin bi kedidir yav.-insomnia klibi- insan tüm kedilerden soğuyo-orda delikten bakan kedinin tam halini düşün. kuyruklu falan. beyaz ve tıraş edilmiş bi kedi. sıfır tüy. cok çirkin oluyomuş-

resme geri dönücek olursak aslında pek çok anlam çıkabilir. biz o fareyiz ve kedi bizi sürekli izlemekte. biz o fareyiz ve bir güç sürekli üstümüzde hata yapmamızı kafamızı delikten dışarı cıkartmamızı beklyio. biz kediyiz ve hayat için o fareye ihtiyacımız var. ve o fare ile beslenmemiz bisi sürekli şeytanlaştırıyo falan..

ben düşündüm. ulan ben galba ordaki peynirim...