''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

7 Mayıs 2010 Cuma

Müsteri çekme

sana müşteri dediğim için kusuruma bakma. ama öylesin gözümde. ben mal sahibiyim sende müşteri. ben fikir veriyorum sende onu sindirip kendin için kullanıyorsun. bi nevi alışveriş gibi. hiç bi şey vermeden alınan alış.

ha bu aralar kimse tarafından izlenmemekten sıkıntı duyuyorum. ha tamam aslında bu yazma işinede sadece kendimi ifade edebilmek için başladım. hiç takipçim olmasada yazıcam ama insan bazen istiyo lan izleyicisinin olmasını. ha zaten beni izliyosan garanti orjinal birisin. sıradanın benle işi olmaz cünkü. sıradanlara göre cok sıradan biriyim ben. sadece orjinaller için güzelim. kendimi övdümmü vur küreği kafama. nese ne diyodum. hah izleyici. e tabi izleyici dalda yetişmiyo. yerdende cıkmıyo. bi şekilde çekmek lazim dimi. e sokakta blogum vaar giriin yada aaabi allah rızası için bi comment abi dicek halim yok. tabiki benden daha eski ve sevilen yazar insanlardan yardım isticem.

onlarda kendi bloglarında benim blogu anlatan yazı yazıcaklar. sende gelip hmm bakalım neler yazmış hmm diyip bir iki dakikanı ayırdıktan sonra kapatıp bi daha asla bakmicaksın. sitir git pislik! herkes senmi? yazılarımı sevicek olanlarda var bence. valla lan inanıyorum buna. onları seviyorum ben. uyy bıcı bıcı ne güzel şeylersiniz siz.

nese aslında bunu arkadaşla konusurken şey dedi senin bloga daha fazla yazı ayırmak istiyorum. garanti çok makarna bişey olucak. cok harf varsa korkucan hacım. ne demiş abinin teki zamanım olmadığı için uzun yazdım. sanırım öyle bişey olucak. burdan ona kucak dolusu karton gönderiyorum. taşınmaya falan karar verirse işe yarar. ne var öpückten sevgiden daha kullanışlı.

ha gitmeden kendi blogumu tanıtan bi yazı yazdım lan. onu paylaşıyım

insansevmiyorumhaciben.blogspot.com

ister gir ister girme. zaten bana söylemeden girmeyi istiyenler lazim.

özünde bu işte. söylemeden merak edip girersen canımsın kanımsın. o zaman hoş geldin. ha diyer türlüyse

SİTİRORALET!