''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

23 Mayıs 2010 Pazar

bir garip oldum bugun

bir garip oldum bugun
herşey farklıymış gibi geldi bana
bir şey garipti bugun

şaka lan şaka şiir falan yazmıcam. ama harbiden bugunlerde bi garibim lan. umut denen şeyin zerre kırıntısı yok. insanlara karşı olan nefretim nedense tek bi insan a olan nefret gibi yoğunlaşıyo asıl kızması gereken kızmazken ben sinirleniyorum.

çok ilginç bi gecenin sabahı bu. geçen gece etmediğimiz küfür kalmadı melihle. dualar ettik bazı insanlar ölsün çarpılsın diye. ettikmi ettik. sonra bazılarını şiddetle dövmek istedik falan. bişey farkettim ben eskiden yarrak gibi bi adammışım.

artık hayat daha bi sade sanki. herşey gri. ne pesimistin siyahı ne iyimserin beyazı. gri. ama herşey gri. gri olmayan tek bi şey bile yok. sanırım iki üç gün önce ezdim beynimde dolanan son umut denen saçmalığı. artık insanlara sen umut edicek kadar aptal değilsin korkma sen iyimser olamayacak kadar zekisin falan diyorum. üstelik inanıyorumda buna. hayata karşı umudunmu var? aptalsın. hemde çok aptalsın.

umut falan yok. umuda ayırıcak vaktimde yok zaten. beni üzenle sinir edenle geçircek vaktimde yok. eyer elimde herşey bittiğinde atılıp herşeyi yeniden başlatıcak bi jetonum olsaydı belki olabilirdi. ama jeton yok öyleyse bu aptallara ve zırvalıklara ayrıcak vaktimde yok. son bikaç günde oldu bunlar. son bikaç günde geldi bu dusunceler ve sanırım mutluyum böyle. çünkü olması gerekenin olmasını isterken olması gerekenin olmaması olması gerekene olan inancını arttıyorsa aptalsın ötesi yok. hayatın çok acımasız ve acı olduğundan şikayetmi ediyosun al sana bi öneri

Acıyı yok etmek istiyorsan önce umudu yok et. umut insanın kendine çaktığı çividir. her umut hapseder insanı. bi umutla biraz daha beklerken olmayacak şey için zamanını harcarsın bi umutla biraz daha uğraşırken kendini yaşlandırırsın bir umut diye bi daha denerken kendinden bi parçayıda yitirirsin. sonra niye olmadı diye acı ceker mızmızlanırsın. aptalsın. aptaldım. ama artık değişti. artık değiştim.

artık umut saçmalıklarınada umutlu insanlarada ayıracak vaktim yok.

ısrarla gözünü kapayıp hayatın iyi bi yer olduğu istersek iyi bi yer olabileceğini düşünenlere ise hiçbişey demek istemiyorum. eskiden olsa dövmek isterdim onları. ama artık o aptallara bile ayıracak vaktim yok