''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

8 Mayıs 2010 Cumartesi

Dersanede bir gün

-bu yazdıklarım direk olarak dersane defterime ders sırasında yazdıklarımdır. arada çizdiklerim falanda var. bi ara üşenmeyip sayfaların resminide koyucam o zaman daha anlamlı olucak

Dersaneye geleli yaklaşık iki dakika oldu

Ders fizik.. sonra iki ders coğ ve iki ders türkçe var. sıkılalım diye seçip koymuşlar sanki. eyer öyleyse şaşırmam

cicek böcek ciziyodum iki dk dir. simdi yazayım dedim. hoca yanıma kadar geldi öndeki sırada oturanların defterine baktı. görücek diye götüm uçukladı. ama bana bakmadı gitti

konu elektrik galiba. akım makım bi dalgalar dönüyo ama anlamadım. hıhı evet 5R den üç tane var kısa devre oldu. benim beynim kısa devre oldu lan! nesye simdilik bu kadar. gelicem geri. bay bay!:)

Ohop yine ben! ders coğrafya. konu japonyanın özellikleri. ulan ben daha türkiyenin özelliklerini doğru düzgün bilmiyorum sorsan bor nerde cıkar diye her geçmiş pazarın mekanı bor dan derim sen kalkmış japonya diyosun. gerçi ilginçmiş lan japonya. hayat çok pahaşıymıs aşırı fazla para varmış. para bolluğu yaşıyolar. ortalama yaşam süresi 85 yıl. ulan ne diyorum kaptırdım kendimi. oha tişörtümden at kuyruğu kılı cıktı. yani insan dediğinde o uzunlukta bi saç olmaz. 1.5 metre kıskandım sahibini. iyice saçmalayama başladım lan. çık sıkılıyorum. kabir azabı gibi. ızdırap en iyisi size japonyayı anlatıyım lan

yer şekilleri dağlık ve engebeli bir ülkedir. tarım yapılan alan azdır. aktif voklanları vardır

örn: fujiyama-traş bıcağı markası gibi-

jeolojik olarak genç oluşumlu bir ülkedir fay hatlarına parelel olarak sıcak su kaynakları yaygındır iklim olarak muson rüzgarları görünür her mevsim yağışlıdır

deniz ulaşımı iyidir. hızlı trenleri pek bi güzeldir

Evet japonya konusunda yeterli bilginiz oldu. benim daha 3 dersim var. biri coğ ikisi türk. hadi bana kolay gelsin. gelcem ben

_türkçede yazamadım test çözdük. bide son ders bi ara galba uyudum