''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Çirkin

Az önce aynada kendime bakarken farkettim bunu. Çirkinim ben. Hemde çok çirkin. Ölümcül çirkinim lan.

Çok acayip bişey çirkin olmak. Şimdi abartma o kadar yoktur dersen diye al kanıtı



şuna baksana lan. Bunun tanımı çirkin işte. O varlık benim misal.

Şunu farkettimki kendine aynada bakınca olandan daha az çirkin görüyosun. göz görmek istediğini görüyo. ama olaya 3. kişi gözünden bakınca-makine- direk olarak gerçeği görüyosun. Ölümcül çirkin olduğun gerçeğini.

Misal sorsan kırmamak için yok ne alakası var kendi kazirman falan var derler. ama Foto öyle diğil. neyse onu söylüyo. çirkinsen çirkinsin. ölümcül cirkinsende ölümcül çirkinsin.

aslında çirkinlik çok acayip bişey lan. hele ölümcül çirkinlik hepten ayrı. misal eyer az cirkinseniz ayna karşısında yok saçımı sağamı atsam yok jölemi sürsem yok efem sakalmı bıraksam falan der insan. ama ölümcül çirkinse diyil su tüm istanbul şebekesini kendi saçına akıtsa gene cirkin kalıcaktır. paristen modacı getirse giydiği gene falso durucaktır. o yüzden rahattır ölümcül. rahatım lan. yataktan kalktığım gibi bi yere gidebilmenin rahatlığı var.-size göre pasaklılık bana göre rahatlık-

o bakımdan az cirkinlik daha kötü bence. hep bi böyle yarım kalmışlık var. acaba böyle yapsam düzelirmi düşüncesi yiyo insanın beynini. ama ölümcül çirkinlikte öyle bişey yok.

ulan o diyilde bi an düşündüm acaba cocuk yapmasammı?
mantıken benim gibi biriyle bi azra akın'ın -bilmeyenlere




birleşmesi gibi bi ihtimal yok. gene mantıken kendim gibi birini bulucam. hadi en azından az çirkin biri. e ondan meydana gelen cocuk ne kadar bi ''cocuk'' olabilirki? hele genlerin coğunu benden alırsa. büyüyünce ergenliğe girip 'ulan baba senin genlerini s.kiyim'' demezmi bana? derse cevapta veremem ki. haklı cocuk. senden özür diliyorum oğlum şimdiden. hatta ismini berkutcan ne bilim berker tan gibi isimlerden koycam belki isimden kurtarırsın. ulan bide kız olursa. vallaha kızımın yüzüne bakamam lan. evde kalır sorumlusu ben olurum. sanırım 7 kuşağın küfür ettiği bi dede olucam lan ben. ama ananız olucak o kadındada suc var yavrularım. onun çirkinliğindende geçti bi parça.

en iyisi genetik bilimi iyice kendini geliştirene kadar cocuk fikrini askıya almak.

ha bide şey var

çirkin insanın kendiyle barışık olması. çirkin insan kendiyle barışık falan diyildir. ölümcül cirkin barışıktır. az çirkinin çilesi hep gözlerimi yaşartır lan. türlü türlü şeyler giyer gözleri daha az çirkin yerlere cekmeye calışır falan. hep bi ''biraz daha güzel'' olma uğraşı içinde sürer hayatı .

ölümcül öyle diyilki. ha istersen barışık olma. mal belli



bak mal bu. bunla istediğin kadar uğraş gene cirkin olucak. anca yüzü komple zımparayla kazıyıp yeniden şekillendircen. başka yürlü olucak bişey diyil cünkü. o yüzden yiyosa barışık olma. barışık olmaya mahkumsun yokse erir bitersin. mecbur olucan

Son olarak bi yazarın özlü sözünü söyliyim:

Keşke saçlarım gibi yüzümüde tarayabilseydim.

üstüne UMUT SARIKAYA ' nın bir sözü:

Tipimi s.kiyim