''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

4 Mayıs 2010 Salı

Adım adım intehar -yazı öncesi-

bu sıralar geyik yazılardan cok bi hikaye yazmaya yordum kendimi. adıda bu üstteki şey olucak. konuda sey bi herifi intehara götüren olaylar. on üc bölümden oluşucak. sonunu söyliyimmi lan? he? he? ayy hayıırr heycanını kaçırma dediğinizi duyar gibi oldum. yada bana öyle geldi.-topu topu 5 kişi var lan. 5. yazıyla 'BEŞ'-

aslında sonunu bende bilmiyorum. başlarsam gelir gibi geliyo. aslında yazı yazmak cok acayip bişey lan. asla istediğim şeyi yazamıyorum ama sonunda aa cok güzel oldu lan dediğim seyler yazıyorum. yani kuzeye yelken acıp kendini batıda bi koyda bulmak gibi. belki büyük bi başarısızlık ama seviyorum sonuçları. onlar beni mutlu ettiği sürece sorun yok.

misal bi keresinde beslenme çantası konulu bi yazı yazıcam diye oturmustum ama sonunda bu blogdaki yazılardan birini yazmıstım. misal bundada yazıcağım öyküyü anlatıcaktım ama simdi ne anlatıyorum-değişimi görün işte-

aslında cok acayip bişey lan. yani yazını sen beyeniyosun sen beyendiğin içinde insanların beyendiğini düşünüyosun.-bi ersin karabulut cümlesi tadı aldım lan-
ve inanıyosun buna. ona buna sorup teyit ettirmeye calısıyosun o ve bu bunun aksi bi şey diyincede kızıp sen ne anlarsın lan diyosun. ilginç.. ego işte.

ama bu yönden sanslıyım lan. misal bi yazımı beyeniyorum ben sonra gidip sıra arkadaşıma soruyorum oda ımm söylemem gıcıklık olsun diyo. o an rahatlıyorum işte. diyorum tamam hacı bu yazı olmuş. cünkü kıskançlıktan çatlamasa bu yazıyı niye ben yazmadım niye blogumda yok niye anıl kadar başarılı değilim demese böyle demez. kötü olsa kötü der ama ımm söylemem gıcıklık olsun dediğinde kıskançlıktan çatladığını niye bunu ben yazmadım dediğini anlıyorum-şaka bi yana cok cii bi insan kendisi destlerkeri için teşekkür ederim ona:)--> hananııyy kullandığım ilk simili-

sonuçta okuyanın sevdiğini sandığım benimde içime sinen seyler cıkıyo ortaya. tabi coğu başta olması gerekenle alakasız. hatta hepsi. ama olsun. güzel oluyolarmı oluyolar. o yetiyo bana.

zati biri olmadı dersede abi ben aslında onu yazmıcaktım asıl yazmak istediğim sey cok süper sonik bayılırdın dicem kurtulcam. ama yazılarım güzel lan. yani bence güzel ben seviyorum. bence herkes sever yani. dimi lan? hem sevmiyen bu işten anlamıyodur bence!


hikayenin sonunda adam ölüyo....