''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

7 Mayıs 2010 Cuma

Şu son günler

Garip.. Son günler herkes için garip. Kadere inanırmısınız bilmem ama bazen insanın inanası geliyor. cünkü ya kadere inanırsın yada başına gelen herseyin sorumlusu sensindir görüşünü benimsersin. bazen butun bu sorunların nedeni benim i kabul etmek ağır geliyor insana. o zaman düşünüyor işte. belki kader vardır diye.

eyer varsa rahatlar insan. bilir suclusu o diyildir. ama yoksa-ki bilirsiniz yok- işte o an üzülür insan. durup düşünür nerde hata yaptım diye.

sahi nerde hata yaptım?

Bilmiyorum. ama eyer söyleselerdi işte burda yaptın deseler düşünüyorum acaba onu deyiştirirmiydim diye.

sanırım yapmazdım. niyemi. o zaman asla ben olamazdım.

hayatta en ufak şeylerin bile bizde cok büyük etkileri var. yolda yürürken soldaki kısa yolu seçmeyip uzundan gittin diye belkide hayatının aşkına çarpıp onla tanışma fırsatını kaçırdın. asla bilemezsin. ama bildiğin tek şey sen su an sen sen oda o sağdaki yolu seçtiğin içindir. eyer ben anılsam bunun tek nedeni yaptığım seçimlerdir. ve belkide tüm bu acı ve sıkıntılardır beni ben yapan. beni eğiten bazı şeyleri fark ettiren. bu sıkıntılardır belkide. o yüzden saçma gelir yaşanmışlıkları deyiştirmek istemek. belki cok daha mutlu biri olucaktım ama o mutlu su andaki ben olmicaktim.

o yüzden şu son günlerde yaşadıklarımda çok şey kattı bana. bazıların gerçek yüzünü bazılarının değerini cıkardı ortaya. ama en cok beni dahada ben yaptı. bi yapboz parçası daha 'TAMAMLANMIŞ BEN'' i oluşturmak için oturdu yerine. bi adım daha yaklaştım belkide olmak istediğim kişiye.

o yüzden iyiki su son günleri yaşadım. iyiki insanların her halini gördüm. iyiki bazıları için değerimi anladım.
böylece kim olduğumu ve kim olma yolunda ilerlediğimi daha net anladım. ama belli mi olur belki bir gün soldan giderim ve hayatımın kadını çarpar bana. arabasıyla. gercek aşkım olucak olan kişi yollar beni mezara. hayatın güzel tarafıda bu işte sanırım. asla bir şey bilemiyorsun. planladığın şeylerin olmaması hayat.