''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

15 Mayıs 2010 Cumartesi

Doğum günü

İnsanın bi doğum günü olması güzel bişey.-ne alaka deme misal babamın doğum gününü tam olarak bilen kimse yok. sadece mısırların hasat zamanında doğmuş olarak geçiyo-
en azından ne zaman başladığını biliyosun herşeyin.

eskiden doğum günü hep çok saçma falan derdim şimdi mantığını anladım sanırım tüm bu özel günlerin. genel olarak skik geçen hayatları 1 günde olsa renklendirme cabası. emperyalist düzenin oyunları.

insanı cok fazla sosyal yapıyo doğum günü. sevmedim. millet faceden kutluyo falan. faceden kutlanan doğum gününe zerre değer vermem arkadaş. hiç kutlama daha iyi. yüzyüze söylicek kadar umursamıyorum seni su anda gossip görl izlerken doğum gununu kutluyorum anla ne kadar gereksiz bi insansın demek gibi geliyo. hiç kutlama daha iyi.

ha bide bazı dostlar var ki ilk önce kutlar sorna sorar hacı faecende yazıyımmi diye. lan onları cok seviyorum lan. vallaha. iyiki var onlar. dünyayı verseler ilk bi duraksarım-dünya lan bu borumu-ama sorna yok lan yok o daha iyi derim. dünyanın kalan nufusu salaaak der ama iplemem.

ha eski doğum günleriyle simdiler farklı tabi. o zamanlar balon falan olurdu şimdi yok. iyikide yok. sevmem balonu. gereksiz yer işgali. üstelik patlıyo falan üzülüyosun patlayınca. büyük keder lan balonun patlaması.

e sanırım doğum gününn en güzel tarafı pasta lan.-tamam tamam melih+mert hediyesini düşününce melimert yada mertlih. ama mertlih e melih kızabilir melimert iyididir-- pasta sönük kaldı- ama yinede iyi lan pasta. pasta güzel pasta tatlı.

son olarak

bu skik hayatta yanımda olan herkese sonsuz teşekkürler. öpüyorum hepinizi.