''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

18 Mayıs 2010 Salı

uzun bi ara

baya oldu lan yazmayalı. hacı bak en sevdiğim olay şu. şimdı burda istediğim gibi saçmalayabiliyorum lan. ve daha garibi sen gelip bunu okuyosun. ulan başlı başına cok acayip bişey diyilmi. ben sana göt meme göğüs bacak falan diyorum sende okuyosun bunu. işin yokmus gibi. üstelik kim bilir belki eyleniyosun lan.

eyleniyosan eylendiğine sevindim. bide şey var bi yazıyı yarıda bırakmak cok üzücü bişey lan. o yazıyı yazdığı yazının yarıda bırakıldığını görse kahrolur. ben olurdum lan. sen yazımı yarıda bırakma. ya baslama yada bitir. nolur söz ver bana. gözlerimin içine bak ve söz ver (.) (.) misal bunlar gözlerim olsun bunlara bakarar söz ver.

ama eminim bu aranın kendimce haklı bi sebebi vardır. yani daha bende bilmiyorum ama vardır sanırım. kesin vardır yoksa bilerek yapmam.

ulan o diyil gecen pazar bakırköy sahilindeydim. saat 8.30 gibiydi. zerre umrunda olmasada söyliyim dersaneyi asmıstım ve yapıcak bişeyim yoktu. ya sınawa giricektim yada sahile gidicektim sahile gittim. bi bank yanımda cok güzel bi hatun oturuyodu. yası fazla büyük diyilki. tas catla bi yas büyük gibiydi. arada onu kesiyo aradada denize bakıyodum. sorna kalktım sahildeki kayalara oturdum pek cok sey düsündüm. denizin sesini dinledim. sadece denizi dinledim. cok iyiydi. dalgalar gelip gittikçe onumdeki kayaya sürtüyo du o kayadanda cok garip bi ses cıkıyodu. nefes sesi gibi. sanki deniz nefes alıp veriyodu. kendi nefesimi ona uydurmaya calıstım bi süre oynaştık öyle. sonra bi adna büyük bi dalga gelip paçalarımı ıslattı. bende denize tükürüp ' al ulan nası oluyomus ıslatmak öyle. hayvan deniz! diye bağırdım. tabi bunu kimse yok diye yaptım ama yanıldım. az önceki kız biraz geride oturmus beni kesiyodu. cok ilginçti lan. roller deyişmişti. o an büssürü sey geçti aklımdan. ilk olarak ben kalktım geçtim gittim yanından. sonra biraz sonra oda kalktı. ters istikamete gitti. bi süre sorna ikimizde küçüldük. gözden kayboldukç gözün göremiyeceyi kadar ufak olduk. çıktık sahneden. sahne denize ve ucan martılara kaldı. sonra çiftler geldi bozdular sahneyi. ama sahne yinede değişmedi. ağırladı her zamanki gibi misafirlerini