''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

28 Mayıs 2010 Cuma

sadece senin olmak istedim

Sana olan aşkım hep akan bir su
Sen de benim gibi misin söyle
Aklımda senden başka
Hiçbir şey yok bugünlerde
Sadece senin aşkın avutur beni
Unutturur bana bütün dertlerimi
Şefkatli kollarınla sar beni bu gece
İstediğim aslında çok değil
İstediğim aslında çok değil
Sadece senin olmak istedim dünyada
Sadece sana ait olmak
Aşk denen duyguyu yeniden keşfettim
Sadece senin olmak istedim
Sadece senin olmak istedim
Aklında olmak yetmez bana bu gece
Yanıbaşında olmak isterim
Rüyalarında olmak yetmez bu gece
Yatağında olmak isterim
Yatağında olmak isterim
Sadece senin aşkın avutur beni
Unutturur bana bütün dertlerimi
Şefkatli kollarınla sar beni bu gece
İstediğim aslında çok değil
İstediğim aslında çok değil
Sadece senin olmak istedim dünyada
Sadece sana ait olmak
Aşk denen duyguyu yeniden keşfettim
Sadece senin olmak istedim



-genelde yaptığım bişey değil kabul. ama sonuçta bu şarkıda çok güzel be. insan düşünüyo bazen bunu bende yapabilirdim diye. merak ediyo acaba bunları nasıl hissetmiş diye. nasıl bu kadar samimi ve basit olabilmiş diye. sonra anlıyosun bunu yazmak o kadarda basit değil. herkez böyle sevemez çunku. herkes bunları hissedemez. herkes bunları isteyemez.

Huzur içinde uyu Yavuz Abi