''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

21 Mayıs 2010 Cuma

mavi sakal

sıkılmıştım. sıkıntıdan benden çok daha hasta bi zihni olan arkadaşın blogunu okuyodum. ilk yazdıklarından son yazdıklarına kadar okudum. sıra sıra. sıkıla sıkıla. inatla okudum. küfür ettim bazen nie yapıyorum bunu diye. sonra gülümsedim devam ettim.

ne yalan söyliyim genel olarak konusu ask kavusamak falan olan yazılar vardı başta.. sağlam sevmiş. saygım var. ama hayatta çok garip tesadüfler olurya. anlamsız ve garip tesadüfler. sadece o anı güzel yapan tesadüfler. insanın yüzüne bi anda bi gülücüğü zımbalayan tesadüfler. nedensiz bi şekilde mavi sakal dinliyodum. bi an aklıma esti albümlerin arasından buldum cd yi. kabı kırık kendi çizik o güzel cd yi. attım pc ye dinlemeye başladım. bazı şarkılar olurya anlam yüklüdür. oyle parçalarla doluydu. bana özel anlamları olan sürüsüyle parça. tam geçmişi düsünmeye başlamışken bi anda ansızın girdi ''BEN KİMLEYİM'' şarkısı

Ben kimleyim
Ben nerdeyim
Sessizlik
Kanımdan daha ağır
Ben kimleyim
Ben nerdeyim
Yaşlarım
Yaşlarımdan daha ağır
Ben bekledim
Ben sevindim
Yaşlarım
Yaşlarımdan daha ağır
Bir ağırlık çöktü
Anlarıma
Bu ağırlık herşey
Uzak bana
Bir ağırlık çöktü
Hayatıma
Bu ağırlık herşeyden zor
Bana
Ben neyleyim
Ben çok sevdim
Sensizlik senleyken
Daha ağır
Bir ağırlık çöktü
Anlarıma
Bu ağırlık herşey
Uzak bana
Bir ağırlık çöktü
Hayatıma
Bu ağırlık herşeyden zor
Bana


ben çok sevdim. sensizlik senleyken daha zor. al işte yine gülüyorum. sonra devam ettim okumaya. şarkı bitti sıra geldi ''GÖNLÜMDE'' ye


3.sen gönlümde
dolastin ya

artik cikmazsin icimden
ya da ben cikaramam

gerçekler
akip gider
hayal gibi

senle ben
gidiyoruz
hayallerin gerçek oldugu yere

sen gerçekten
ordasin ya

benle gelsen her yere
ve olmayan gercege

gerçekler
akip gider
hayal gibi

senle ben
gidiyoruz
hayallerin gerçek oldugu yere

bi gidemedik o yere mına koyim. al bak gene gülmeye başladım. şarkı bitti . derken ''BAŞLADIM YÜRÜMEYE''

başladım yürümeye
bir de baktım yine baştayım, baştayım
başladım düşünmeye
bir de baktım yine baştayım, baştayım
birden bire herşey
herşey iyi herşey güzel geldi bana
başladım isyana
bir de baktım yine baştayım
birden bire herşey
herşey yazık herşey değmez geldi bana
ne için kim için

harbi brden bire herşey değmez geldi bana. ne için kim için? harbi ulan kim için? al bak gene gülüyorum. ve bu sefer gülmekten ileride gitti. çünkü bunları yazarken çalmaya başladı ''AŞK ÖLDÜ''

aşk öldü
nasıl bilirdiniz
dün gece sevgilim geldi eve
ve dedi artık bitti seninle
dün gece kan çıkmadı çıkmadı
düşündüm düşündüm düşündüm
aşk öldü
nasıl bilirdiniz
ne ne dedin
dün gece bardan geldim eve
ve dedim artık bitti seninle
dün gece yaş akmadı akmadı
düşündüm düşündüm düşündüm
aşk öldü
nasıl bilirdiniz

ya siz? siz nasıl bilirdiniz?